Půjčovny stavebních strojů • Česká republika a okolí2. strana

Wacker Neuson s.r.o.

Prodej a servis stavebních strojů a zařízení. Pronájem stavební techniky včetně poradenství. Prodej široké palety použitých stavebních strojů.

Rubber Steel Construction s.r.o.

Servis a prodej náhradních dílů ke stavební a zemědělské technice. V naší nabídce náhradních dílů můžete vybírat mezi originálními díly, tak i OEM díly přímo od výrobců až po alternativy k těmto produktům. Běžný sortiment naší firmy pokrývá standardní …

STAVPUR spol. s r. o.

Zabýváme se stavbou, rekonstrukcí a modernizací domů, prováděním dopravních staveb, inženýrských a průmyslových staveb, občanských, bytových a zemědělských staveb, vodovodů, kanalizací, plynovodů, ČOV (čističek odpadních vod), vodojemů, RD (rodinných domů) i …

GJW Praha, spol. s r.o.

Nabízíme stavby a modernizace železničních tratí, stanic či vleček. Provoz drážní dopravy a půjčovna stavebních strojů.

ZEMI - STAVEBNÍ STROJE

Prodej, servis a leasing stavebních strojů. Kvalitní záruční i pozáruční servis po celé ČR.Nabízíme smykové nakladače, pásová rypadla, minirypadla, kloubové nakladače, vysokozdvižné vozíky, minibagry, traktorbagry a jinou manipulační techniku. ...

Praha

Remirent ČR, s. r. o.

Půjčovna stavební mechanizace a nářadí, pronájem a montáž lešení. Prodej nářadí, stavební chemie, spojovacího materiálu, ochranných pomůcek, železářského zboží za výhodné ceny. Jádrové vrtání do železobetonu. Kontejnerová doprava, zemní a nakládací práce.

CRAMO, s.r.o.

Jsme půjčovna nářadí, stavebních strojů a vysokozdvižných zařízení. Disponuje rozsáhlým sortimentem produktů, jako jsou pracovní plošiny, nářadí, stavební stroje, stavební buňky a kontejnery a jiné zařízení. Poskytuje kompletní služby ve stavebním, výrobním, …

Martina Poledníková

Nabízíme Vám zprostředkování autodopravy nákladními vozy, dále pronájem autojeřábů do nosnosti 60 tun. V neposlední řadě také stroje na zemní práce a montážní plošiny.

ABA SERVICE BÖCKER s.r.o.

Pronájmy a servis stavebních strojů. Servisujeme, půjčujeme a prodáváme náhradní díly například na stavební výtahy GEDA, BÖCKER, stavební vrátky GEDA, CAMAC, WISKEHRS a stavební míchačky ATIKA, LESCHA, LIMEX, STROJSTAV, AL-KO a mnoho dalších značek. …

AC TIR půjčovna

Půjčovna nákladní techniky, pronájem nákladních vozidel, přívěsů a návěsů všech druhů a kategorií. Půjčení nákladní techniky na libovolnou dobu bez omezení kilometrů. Všechny nákladní vozy jsou ve výborném technickém stavu a kompletně pojištěné.

ZEPPELIN CZ – prodej a pronájem stavebních strojů

Působíme jako výhradní dovozce stavebních strojů Caterpillar pro ČR. Nabízíme také zemědělské stroje a důlní techniku. Zajišťujeme prodej i pronájem techniky.

Versura s.r.o.

Pronájem a prodej stavebních strojů, demoliční a hutnící techniky s příslušenstvím. Naše stavební stroje vynikají flexibilitou použití. Půjčujeme ruční nářadí nebo kompresory. Provádíme zemní práce.

BEVESTAV, s.r.o.

Firma se specializuje na veškeré zemní výkopové práce, demoliční práce, fungují jako půjčovna stavební mechanizace a autodoprava. Zaměřují se na výstavbu inženýrských sítí, dokončené kompletně na klíč.

RAŠOVEC s.r.o.

Prodej a servis stavebních strojů a techniky, náhradních dílů – autorizovaný dealer : stavebních strojů LOCUST, YANMAR a NEW HOLLAND, vibrační techniky NTC a AMMAN, demoliční techniky INDECO. Součástí prodeje je i proškolení obsluhy a servis stavebních …

Jaroslav Stehlík

Nabízíme servis, opravy a prodej stavebních strojů, manipulační techniky. Dále technické kontroly vysokozdvižných vozíků, revize LPG pohonů VZV, prodej náhradních dílů, renovace hydraulických prvků – čerpadla, hydromotory, hydraulické válce, rozvaděče.

LIPATECH, s.r.o.

Zajištění prodeje a servisu stavební techniky. Provozování půjčovny nářadí a stavebních strojů. Nabídka minibagrů, nakladačů, manipulátorů a válců.

TARENT – půjčovna

Nabídka půjčovny stavebních strojů, osobních a nákladních užitkových vozidel včetně drobné stavební mechanizace.

ZDEMAR Ústí nad Labem s.r.o.

V oblasti stavebních strojů se naše firma specializuje na realizace zakázek, které se jakýmkoli způsobem týkají zemních prací, výškových prací, demolic, úprav řečišť, modelování terénu, údržby lesů po těžbě, sadů a zahrad. V oblasti autodopravy se …

EKOSTAVBY LOUNY

Svoji činnost zaměřujeme od počátku na výstavbu objektů staveb ekologického charakteru (čistírny odpadních vod, vodojemy, kanalizace, plynovody apod.). Součástí sortimentu nabízených služeb jsou i objekty pozemních staveb a silniční stavitelství. Provádíme: …

Autokopačka

Provozujeme autoservis a pneuservis. Provádíme diagnostiku vozidel. Odtahová služba. Přesuny a likvidace stavebních hmot. Půjčovna bagrů. Poradenství a kontrola ojetých automobilů.

LIVAK,  spol. s r.o.

LIVAK, spol. s r.o.

Jsme společnost se zaměřením na vodohospodářské stavby, realizace vodovodů, kanalizací a čističek odpadních vod. Stavby inženýrských sítí a pronájmy stavební techniky.

JIHOSPOL, Jihočeská obchodní a stavební společnost, a.s.

Realizujeme bytové a průmyslové stavby, inženýrské sítě, terénní úpravy či rekonstrukce objektů. Developerská činnost, půjčovna drobné stavební mechanizace (systémové bednění PORT, věžové jeřáby, lešení, míchačky, stavební výtahy, kompresory, vibrační lišty a …

Autojeřáby Dašek

Zajistíme jeřábnické práce v jakémkoliv rozsahu pro firmy i jednotlivce. Provozujeme půjčovnu autojeřábů. Pro jeřábnické práce vám pronajmeme potřebnou techniku a zajistíme služby kvalifikované obsluhy. Pronajímáme autojeřáby s nosností 8 až 55 tun.

GREKO - ELEKTRO s.r.o.

Elektromontážní práce všeho druhu – instalace, přeložení vedení a zařízení, veškeré instalace, údržba a rekonstrukce trafostanic. Pronájem techniky – montážní plošina, jeřáb, hydraulická ruka, traktorbagr, smykový nakladač. Projekční …

IMSTAV Group, s.r.o.

Nabízíme pronájem zemních či univerzálních strojů, jeřábů či nákladních sklápěcích vozidel.

GIGA RENT– Pronájem plošin

Půjčovna montážních vysokozdvižných plošin. Pracovní plošiny samohybné kloubové, sloupové, nůžkové (diesel i elektro). Pronajímáme vysokozdvižné stavební plošiny. Pracovní výška do 18 m. Přeprava strojů do 14 tun.

Liberec - Dolní Hanychov

Půjčovna strojů Turnov

Půjčujeme, prodáváme a vykupujeme stavební stroje, náhradní díly. Půjčovna a servis stavebních strojů a mechanizace.

BZ-rent s.r.o.

Zemní, výkopové a demoliční práce. Pronájem pásových bagrů o hmnotnostech 1 až 22 tun. Půjčovna stavební techniky. Provádíme diamantové (jádrové) vrtání a řezaní železobetonu, betonu, kamene a dalších stavebních materiálů. Dodáváme pojízdné hliníkové lešení a …

Hvozda stroj

Půjčovna nářadí a stavební mechanizace. Založená Pavlem Hvozdovským se zabývá servisem, pronájmem a prodejem stavebních strojů a stavebního nářadí. Naše práce se opírá o mnohaleté zkušenosti a znalosti potřeb zákazníka. Spokojenost zákazníka je pro nás na …

Sahan CB, s.r.o. - STAVEBNÍ FIRMA

Rekonstrukce budov, novostavby, průmyslové stavby, zateplování fasád, montáže sádrokartonů, odvoz suti, zemní práce, poradenství, inženýrská činnost. Zajistíme přistavení kontejneru na sutě a domovní odpad od 3 - 7t včetně následné likvidace. Prodej …

František Partingl - revize zdvihacích zařízení

Provádíme revizní zkoušky zdvihacích zařízení. Poskytujeme školení a poradenskou činnost. Zajišťuje pronájmy stavebních jeřábů, výtahů, závěsných lávek včetně montáže a servisu.

ROCKNET, s.r.o.

Působíme na stavebním trhu zejména v oblastech skalního stavitelství , výškových prací a dalších činností, které úzce souvisí se stavebními službami. Výškové práce Sanace skal Sanace mostů Síťování Darda Gabiony Potápěčské práce  …

Karel Rulf

Stavební činnost, monitoring a revize potrubí inženýrských sítí, demolice, doprava, půjčovna nářadí a mechanizace, obchodní činnost, výroba dřevěných briket, prodej pohonných hmot.

RK rent s.r.o.

Provozujeme servis a půjčovnu stavebních strojů, velké i malé mechanizace - bagry, nakladače, rypadla. Jsme autorizovaný servis Wacker Neuson s.r.o. Zajišťujeme záruční i pozáruční servis, provádíme opravy a údržby, prodej náhradních dílů a příslušenství ke …

CHAT, s.r.o.

Pronájem autojeřábů Tatra 148 AD20 i V3S080 a sklápěcího přívěsu do 5,5 tuny.

DĚLÁM STOJKY

Pronájem stavebních stojek a podpěr např. pro: dočasné podepření skládaných stropních konstrukcí, podepření bednění stavebních otvorů, podchycování statických poruch staveb, pažení stavebních jam, dočasné podepření při rekonstrukci krovů apod.

OTEVŘENO (nonstop)

Global-group

Taxislužba, nákladní autodoprava, autobusová doprava, mikrobusová doprava, pronájem stavebních strojů i s obsluhou. Zahrnuje reklamní a akviziční činnost.

David Bohdálek

Provozuje nákladní dopravní službu včetně dovozu písku, štěrku a betonu, přepravy stavebních strojů a odvozu suti. Dále nabízí zemní práce minibagrem a smykovým nakladačem, pronájem kontejneru, skládání hydraulickou rukou, demoliční činnost a půjčovnu lešení, …

Banex, s.r.o.

Nabídka zemních prací, kontejnerové dopravy a výkup použité stavební techniky. Půjčovna hutnící techniky.

ČINČALA

Provozujeme půjčovnu stavebního lešení (rámového), pro bednění monolitických stropů nabízíme stavitelné ocelové stojky, trojnožky, hlavy stojek, nosné trámy a bednící překližky, pro monolitické základové pásy a věnce je možno zapůjčit dřevěné bednění. Dále …

Stan-Da

Půjčovna přívěsných vozíků, autopříslušenství a zahradní či stavební techniky. Zahrnuje pily, příčníky, střešní nosiče a boxy, leštičky karosérií, rodinné stany, střešní nosiče kol, bourací kladiva, malé vrtačky, vibrační brusky, diamantové stolové pily, …

Miroslav Šmíd

Práce provádíme po celé České republice. Mezi naše služby patří: těžká stavební doprava, úpravy – vodní toky, rybníky, hráze, pročištění koryt, vyhloubení, drenáže, drenážní systémy, skrývka zeminy, dopravní služby, nákladní přeprava, nakládka a …

3K stavby s.r.o.

Generální dodávka a realizace pozemních staveb občanského a průmyslového charakteru. Kompletní servis od stavebního povolení, projektové dokumentace, cenové kalkulace až po kolaudační rozhodnutí. Zemní práce a autodoprava včetně obsluhy. Pronájem stavebních …

REPARE TRUTNOV s.r.o.

Realizujeme výstavbu komunikací a jejich opravy. Zahrnuje gabiony, opravy mostů a propustů, sanace svahů a mostů, kamenné a zámkové dlažby, výstavby opěrných betonových a kamenných zdí, frézovaný asfalt, asfaltobeton a další. Další činnosti: pozemní …

Luboš Sedláček

Kompletní zakázky velkého i malého rozsahu, zajišťují inženýrské sítě, kanalizace, pokládku zámkové dlažby, přípravné práce pro stavby, terénní úpravy rovinných i svažitých terénů, výkopové a zahrnovací práce, hloubení rýh pro inženýrské sítě, demolice …

OTEVŘENO (nonstop)

T-stav s.r.o.

Půjčovna stavebních strojů a nářadí. Montáže a servis strojů u zákazníka. Doprava strojů k zákazníkovi. Možnost zapůjčení veškerého stavebního vybavení. Poradíme s výběrem vhodného stroje.

Mátl & Bula, spol. s r. o.

Prodej, servis, pronájem, půjčovna a bazar manipulační techniky. Nabízíme vysokozdvižné vozíky (VZV), manipulátory, montážní plošiny, stavební a dopravní mechanizaci, diamantovou techniku. Opravy a výroba hydraulických válců, filtry, lisování průmyslových …

KILDATRANS-CZ, spol. s r.o.

Zajišťujeme strojní čištění vozovek, provádíme zemní práce. Nabízíme služby nákladní autodopravy a půjčovny stavební mechanizace.

Baraba Brno, s.r.o.

Sanace stok a podzemních prostor. Hloubení šachet, klasické štolování, chemické a cementové injektáže, pískování, provádění staveb.