Půjčovny nářadí a nástrojů • Česká republika5. strana

Libor Šimák

Provozování autoservisu. Prodej náhradních dílů a autodoplňků. Půjčovna nářadí.

Petr Slabý

Půjčování brusek na parkety a dřevěné podlahy.

Zemstroj

Provozujeme půjčovnu nářadí. Půjčujeme vibrační, hutní, řezací, bourací, vrtací, zahradní, čisticí, teplovzdušnou, vysoušecí či zvedací techniku.

Stavebniny Smržovka, s.r.o.

Půjčovna stavebního nářadí.

Martin Prášek

Půjčovna nářadí. Lze zapůjčit elektrocentrály, vibrační pěchy, vibrační desky, ruční nářadí, zemní vrtáky, mobilní lešení, pokosové pily, přívěsné vozíky, štípačky dřívý, tlakové myčky a sněhové frézy.

N-servis Plzeň, s.r.o.

Pronájem, prodej a servis elektronářadí MAKITA a DOLMAR. Půjčovna nářadí a zahradní techniky. Půjčujeme vibrační desky a pěchy WACKER, bourací kladiva, brusky (i na parkety), pily (motorové,kotoučové), křovinořezy, sekačky, průmyslové vysavače, wapky.

Plošiny Rybáček s.r.o.

Půjčovna a pronájem montážních plošin s obsluhou i bez obsluhy. Nabízíme vysokozdvižné plošiny (nůžkové, teleskopické, sloupové a na podvozcích aut). Výškové a elektromontážní práce. Zajišťujeme produkty pro veřejné osvětlení, vánoční osvětlení a jejich …

Reif elektronářadí s.r.o.

Prodejna ,servis a půjčovna nářadí. Nabízíme elektrické ruční nářadí, vrtačky, brusky, kladiva, šroubováky i pily. Prodej i půjčovna nářadí značek Makita, Bosch a dalších.

Nářadí CB s.r.o

Půjčujeme stavební nářadí a mechanizaci, zahradní techniku, brusky, frézky, míchadla, kompresory, utahováky, vrátky, shozy, křovinořez, vibrační pěchy a desky. Pronajímáme lešení, elektrocentrály, odvlhčovače, řetězové pily, vysavače a myčky.

PASS CB

Jádrové vrtání, stěnové a lanové řezání betonu. Autorizovaný servis WACKER Neuson, půjčovna a pronájem stavebních strojů a nářadí – bagry, minibagry, nakladače, vibrační desky, pěchy, válce, ponorné vibrátory, čerpadla, bourací kladiva, kompresory.

Akční-nářadí.cz

Jsme půjčovna profesionálního nářadí, internetový i kamenný obchod. Půjčujeme průmyslové vysavače, bourací kladiva, půdní vrták, elektrocentrály, pěchy, vibrační desky, čerpadla, lešení, aku nářadí atd. Zajišťujeme diamantové vrtání.

Roman Vinter

Půjčovna nářadí Hilti, Wacker, Husqvarna, Stihl a Honda.

Mádle-kovo-elektro, s.r.o.

Provádění zakázkové kovovýroby a zámečnických prací. Prodej a montáž sekčních vrat, půjčovna nářadí a pracovních plošin. Nabízíme také výrobu, montáže a rekonstrukci saun.

Josef Šimeček

Provoz půjčovny nářadí.

Půjčovna STAVO, s.r.o.

Půjčovna nářadí pro stavební práce.

BETON K.R. s.r.o.

Betonové podlahy. Ročně zhotovíme naším zákazníkům přes 150.000m2 podlahových ploch po celé ČR.

Debbo HB, s.r.o.

Provádíme zemní práce a zajišťujeme kontejnerovou přepravu. Zabýváme se půjčováním lešení, stavební a zahradní techniky. Nabízíme pronájem a servis pracovních plošin. Dále se zabýváme výstavbou a rekonstrukcí rodinných domů, kovovýrobou, pokládkou zámkové …

STARKA - půjčovnictví a obchod, veřejná obchodní společnost

Půjčovna, prodej a servis elektronářadí Makita, stavebních strojů a zařízení, nářadí a příslušenství. V nabídce máme pracovní plošiny teleskopické, nůžkové i kloubové s pracovní výškou až 30 metrů.

Jiří Karlík - TRASEK H.B.

Pronájem a prodej plošin přívěsných, kloubových a nůžkových. Servis plošin a kompletní opravy plošin Nifty, SkyJack, UpRight, Haulotte, Iteco, Matilsa a další. Prodej náhradních dílů na pracovní plošiny všech značek. Bazar a dovoz nůžkových, kloubových a …

Dušan Malenka

Provoz půjčovny ručního nářadí.

RULF Nová Paka s.r.o.

Zabývá se komplexní stavební činností včetně výstavby rodinných domů na klíč, komunikací, administrativních budov, hal a inženýrských sítí. Součástí činnosti je také monitoring a revize potrubí inženýrských sítí, demolice, doprava, prodej pohonných hmot a …

MITOP HB, s.r.o.

Půjčovna stavebních strojů a nářadí, pronajímáme pracovní plošiny, montážní věže a lešení, minirypadla, vibrační na hutnicí techniku, obytné automobily a brusky na parkety. Provádíme zemní práce, řezání a jádrové vrtání betonu.

FJCP, spol. s r.o.

Půjčujeme pracovní nářadí, bourací kladiva, vrtačky, pily či brusky na parkety, zahradní techniku, elektrocentrály a hoblíky.

Josef Deyl

Pronájem stavebního nářadí a strojů. Prodej vrtáků a řezných kotoučů.

Martin Sýkora s.r.o.

Nabízíme tyto služby: veškeré strojní zemní a demoliční práce s technikou Caterpillar, Volvo, Tekeuchi od 2,5 do 30 tun koncesovaná nákladní doprava nad 3,5t s technikou Tatra 815 a Iveco Trakker 8x4 S 3 pronájem kontejnerů, doprava do 3,5t s …

Zdeněk Koreček

Půjčujeme nářadí – bourací a vrtací kladiva, centrály, kompresory, lešení a plošiny, motorové pily, svářečky, míchačky, topidla, sekačky a křovinořezy, vibrační stroje, vysavače a vozíky a další druhy nářadí. Hlavní sklad materiálu.

ELPROM, společnost s ručením omezeným

Provozování půjčovny nářadí značky Hilti. Pronájem lešení a rozváděčů.

Lukáš Zahrádka

Půjčovna nabízí široký sortiment nářadí, zahradní a stavební techniky. Půjčujeme hutnící a vybrační techniku, bourací a vrtací kladiva, řezačky, brusky a pily, elektrocentrály, elektrické nářadí, svářečky, topidla odvlhčovače, ruční nářadí, aku nářadí a …

BECC&CO, a.s.

Prodej a montáž tepelných čerpadel, solárních, kamerových a bezpečnostních systémů a elektornických zámků. Půjčovna a servis nářadí.

Zdeněk Neshyba

Nabízíme pronájem nářadí a příslušenství.

Železářství a půjčovna nářadí Král

Provozujeme železářství ve kterém také naleznete půjčovnu profesionálních strojů a nářadí (převážně HILTI), tónování lazur SOKRATES a barev CAPAROL, plechové krytiny BLACHOTRAPEZ a zastoupení prodejce HUSQVARNA (včetně autorizovaného servisu). Výdejní místo …

Akis, v.o.s.

Pronajímáme široký sortiment strojů, vibrační desky a pěchy, vibrační lišty a vibrátory betonu, kladiva, elektrocentrály, plynová a naftová topidla, diamantové stavební pily, průmyslové vysavače a další. Jsme autorizovaný servis značky WACKER.

Nářadí od nás

Provozujeme půjčovnu profesionálního nářadí, brusek, hoblíků, frézek, zahradní techniky. Nabízíme průmyslové vysavače, pily, jádrové vrtačky, sanační brusky, hutnění zeminy, vibrační desky, vertikulátor. Naleznete u nás drtič větví, tlakovou myčku, půdní …

Hermés, spol. s r.o.

Prodej stavebních izolačních systémů, sádrokartonů, zdících materiálů, barev a železářského zboží. Půjčování lešení, nářadí a vozíků.

Nářadí Kušnír

Půjčujeme demoliční, bourací a vrtací kladiva, vrtačky, vibrační pěchy, vibrační desky, vibrátory, diamantové pily, benzinové řezačky, drážkovací frézy, brusky na parkety, míchačky, míchadla, elektrocentrály, průmyslové vysavače, tlakové myčky, odvlhčovače, …

Roman Šindelář

Půjčovna stavební mechanizace a zahradní techniky. V nabídce jsou vrtací bourací kladiva, vibrační desky, pěchy, vibrátory, elektrocentrály, svářečky, čerpadla, brusky, řezačky, pily, vysavače, míchačky, vrátky, topidla, odvlhčovače a vertikulátory.

PŮJČOVNA.EU

Půjčovna nářadí, zahradní techniky, přívěsných vozíků.

DĚLÁM STOJKY

Pronájem stavebních stojek a podpěr např. pro: dočasné podepření skládaných stropních konstrukcí, podepření bednění stavebních otvorů, podchycování statických poruch staveb, pažení stavebních jam, dočasné podepření při rekonstrukci krovů apod.

OTEVŘENO (nonstop)

LG Tech.cz

Půjčovna strojů a nářadí.

Stanislav Kresa

Půjčovna zahradní a svářecí techniky, střešních boxů, nosičů kol, čtyřkolek i lodních motorů.

Toolsmarket.cz

Prodáváme a půjčujeme akumulátorové nářadí, elektrické nářadí, pneumatické nářadí, nářadí pro měření, kovoobráběcí stroje, dřevoobráběcí stroje, tvářecí stroje, vybavení pro dílny, nástroje na kov, kufry a brašny, svářecí techniku, nářadí TOTAL a ostatní.

TOMI stavebniny s.r.o.

Nabízíme stavební materiál, zateplení, sádrokartony, spojovací materiál, stavební chemii, elektroinstalace, zdící materiály, nářadí, nástroje, barvy, laky a služby – půjčovna stavebních strojů, půjčovna nářadí a další.

Michal Pavelec

Prodej, servis a půjčovna nářadí. Nabídka prací s bagrem, lesním traktorem včetně služeb pro zemědělství.

ZAVŘENO (Otevírá v Po 08:00)

1.A Půjčovna stavebních strojů a zahradní techniky

Půjčujeme vibrační stroje, čerpadla, kladiva, lámačky dlažby, stolní ruční pily, řezačky spár, stavební míchačky, vysokotlaké čističe. Prodej a servis - zahradní technika, vertikulátory, sekačky, mulčovačky, průmyslový vysavač, diamantová technika.

Miroslav Toman

Montáž vodoinstalačních a topných systémů. Prodej vodoinstalačního a topenářského materiálu. Prodej, montáž, servis a kontroly kotlů na tuhá paliva. Půjčovna nářadí.

Aboneta

Půjčovna, prodej, servis stavební strojů, ručního nářadí a zahradní techniky

Aboneta - půjčova

Aboneta - půjčovna nářadí

Půjčovna a prodej stavební techniky, strojů a nářadí. Nabízíme: vibrační desky, pěchy, míchačky, topidla, odvhlčovače, bourací kladiva, lešení, shozy na suť, brusky, pily, tmely, lepidla, rukavice, pěny, vrtáky, kotouče a spoustu dalšího zboží.

Latyn Hradec Králové, spol. s r.o.

Naše firma je zaměřena na výrobu, prodej, půjčování a servis stavební mechanizace a stavebních strojů. Vyrábíme stroje a nástroje pro sváření potrubí, prodáváme, servisujeme a půjčujeme elektrické nářadí. Zajišťujeme revizi a certifikaci zařízení pro …