Opravny a servisy • Česká republika a okolí50. strana

RS. Comp Liberec, s.r.o.

Servis a opravy manipulační techniky. Servisní prohlídky. Opravy nástaveb užitkových automobilů. Garanční servis Palfinger, Palift. Počítačová diagnostika Paldiag. Revizní zkoušky manipulační techniky.

BOWLING CZ spol. s r.o.

Distribuce bowlingového zařízení americké značky Brunswick. Bowlingové dráhy, široký sortiment bowlingového vybavení, kompletní servis, dodávka náhradních dílů, projektové služby, opravy a údržba bowlingové dráhy.

Petr Franc

Provozuji autoservis, pneuservis a autodopravu. Autoservis pro autobusy, nákladní a osobní vozy. Provádím mechanické a klempířské práce, výměny olejů OMV, přípravu vozů a provedení STK, diagnostiky, plnění a opravy klimatizace. Pneuservis pro osobní a …

Mgr. Marek Pazderský

Servis běžeckých lyží. Nabídka mazání stoupacích vosků a parafínování. Provoz půjčovny.

FOXON, s.r.o.

Oprava a prodej průmyslové automatizace SIEMENS SIMATIC S5/S7, SIMODRIVE 611, SINUMERIK, servomotory SIEMENS, operátorské panely, frekvenční měniče. Opravy včetně otestování do 3-4 týdnů, záruka 1 rok, cenová nabídka předem na dotaz.

Filtration Group s.r.o.

Tradiční výrobce, společnost Amafilter se připojila do úspěšného týmu Filtration Group s.r.o. Spolu s ní vstupuje i nástupnická společnost MAHLE Industrial filtration s.r.o. Skupina Filtration Group se tak řadí mezi čelní společnosti v segmentu průmyslové …

Precision Machine Components, s.r.o.

Opravujeme vřetena obráběcích strojů. Navrhujeme a vyrábíme vřeteníky na zakázku či jednoúčelové stroje.

Petr Koudelka

Zabýváme se prodejem a servisem zahradní a lesnické techniky, včetně příslušenství a doplňků.

AUTOGAS CENTRUM PLUS, s.r.o.

Jsme akreditovaní zástupci renomovaných značek pro přestavbu LPG a CNG. Dodáváme přestavbové sady pro Hyundai, Chevrolet, KIA, Mitsubishi. Provádíme montáže a revize LPG a CNG. Přestavujeme motory TSI, FSI, GDI. Zajišťujeme pojištění LPG ve Vašem voze. …

Novospol Liberec, s.r.o.

Výroba a opravy nástaveb nákladních automobilů, valníků či skříní. Montáž a servis hydraulických plošin Bär Sörensen, Behrens, Zepro, Dhollandia.

Urban Sport

Prodej lyží a jídních kol, sportovních potřeb a doplňků, skiservis, cykloservis a servis bruslí, půjčovna lyží – krátkodobé výpůjčky i celosezónní půjčení, půjčovna elektrokol, bazar lyží. Obchod se rozkládá na ploše cca 800 m² a nachází se v …

Pavel Šimek

Nabízíme projekce, montáže, servis a výrobu elektrických zařízení pro výrobní haly a rodinné domy, repasování i generální opravy strojů či jeřábů.

STRAKODEST, s.r.o.

Servis vysokozdvižných vozíků, opravy traktorů a motorů Zetor. Dále opravy převodovek a měničů VZV Desta. Technické kontroly a revize LPG. Prodej náhradních dílů, školení řidičů. Prořezávání vzorků plnopryžových kol vozíků. Výkup a prodej starších …

HANZL ELEKTROMONTÁŽE s.r.o.

Elektromontážní práce v energetice, průmyslu, zemědělství, administrativních budovách a bytové výstavbě. Na námi prováděné práce jsme schopni zajistit i projektovou dokumentaci. Zabýváme se revizní činností na elektrických zařízeních bez omezení, strojích a …

Stanislav Mikule

Zajišťujeme montáž, servis a revize výtahů.

BIASEN, s.r.o.

Skladování obilovin, výroba a opravy zemědělských strojů.

BIKEFACTORY - Petr Jůzek

Prodej a servis jízdních kol, doplňků a příslušenství, potřeb na lyže a elektrokol. Provádíme také servis běžeckých lyží. Prodáváme cyklistické oblečení, helmy, návleky, pumpičky, vosky na lyže a další.

Jaromíra Václavíková

Výroba oděvů a textilních doplňků.

Miroslav Ďuriš

Výroba laserových strojů pro průmyslové aplikace. Nabídka servisu, školení, náhradních dílů, laserového značení, vrtání a svařování. Laserové značení, laserové svařování, laserové vrtání, laserové řezání, Nd-YAG a vláknový laser, CO2 …

Dalibor Hakl

Prodej a servis jízdních kol.

Pavel Vrátný

Hodinářství a zlatnictví nabízí zakázkovou výrobu a záruční i pozáruční opravy hodin, hodinek či stříbrných šperků (zahrnuje výměny hodinkových baterií, řemínků apod.). Prodáváme pánské, dámské, dětské či kapesní hodinky, nástěnné či stolní hodiny, hodiny …

Bike66

Bike66: cyklosport, jízdní kola Liberec - prodej a servis trekových, silničních, horských, dětských kol včetně příslušenství.

ZAVŘENO (Otevírá v Čt 09:00)

Josef Holič

Prodej, servis a montáž veškerého gastronomického zařízení. Nabídka použitého vybavení.

Jan Provazník

Nabízím opravy saxofonů, klarinetů, pozounů, fléten, trumpet, žesťových a dechových nástrojů včetně servisu a čištění. Nabízím upravení nebo zhotovení klapek na míru podle požadavku zákazníka. Používám ručně vyráběné podlepky Chedeville Lelandais. Provádíme …

ČZ, a.s.

Vyrábíme a prodáváme manipulační techniku. Nabízíme náhradní díly a servis přímo ve výrobním závodě.

Ludmila Štoková

Nabízíme šití a opravy oděvů.

ZAVŘENO (Otevírá v Čt 09:00)

Luděk Pettrich

Servis vyhrazených plynových zařízení, automatických kotlů na tuhá paliva, solárních systémů a regulátorů vytápění.

Ultralight Aircraft Support

Provozujeme servis ultralehkých letadel, prodej náhradních dílů a letecký výcvik, leteckou školu, utralight, avioniku. Náhradní díly a servis Rotax. Vyhlídkové lety.

Balvinova & Schloysser G-Servis

Revize, servis a prodej robotů na míchání těsta (Alba RE 20,21,22), škrabek na brambory, fritéz a dalších. Servis probíhá přímo na místě, kde se robot nachází (My přijedeme za Vámi).

Mgr. Milan Milfait - Secom

nabídka a servis stavební a lesní techniky projekční činnost -stavby, zahrady, krajiny zahradnické služby, zahrady na klíč, údržba zeleně fotoobchod

Antonín Kodýtek - Hodinářství

Poskytuji odborný servis všech typů náramkových a kapesních hodinek. Autorizovaný servis pro hodinky značek SEIKO, FESTINA, CITIZEN, GROVANA. Provádím drobné opravy a výměny baterií v hodinkách na počkání. Servis vodotěsných hodinek. Prodej značkových řemínků …

ALIMEX NEZVĚSTICE, a.s.

Vyrábíme ocelové protipožární dveře - jedno i dvoukřídlé, protipožární okna. Výrobky mají platné atesty požární odolnosti dle Evropské unie. Další činností je kovovýroba, opravárenství, servis zemědělské techniky a měření emisí dieslových motorů.

Jan Hřebec

Nabízíme služby v oblasti servisu plynových spotřebičů včetně zajištění revizí.

Jan Krupička

Nabídka ladění a oprav klavírů, pianin i křídel.

Ivana Táborská

Opravy a úpravy oděvů, šití oděvních doplňků, oblečků a doplňků pro psy, bytového textilu, hraček. Dále se zabývám strojovou výšivkou, vyšívám na oděvy, bytový textil, límečky, kapesníčky, loga, znaky.

Mc Bike

Prodej cyklistických, outdoorových, lyžařských, in-line a fitness doplňků. Servis kol, lyží snowboardů.

Helena Sibřinová Hela

Šití na zakázku a opravy prádla. Šijeme oblečky na panenky, kojenecké a dětské oblečení a bytový textil.

OLF LUKRA s.r.o.

Dodavatel lešenářských služeb v oblasti průmyslu a stavebnictví. Naší specializací je dodávka, montáž a zejména koordinace lešení při velkoobjemové výstavbě pro stavebnictví i průmysl.

VÝTAHY WOJTASZAK LIBEREC, s.r.o.

Poskytujeme služby v oblasti výroby, rekonstrukcí, servisu a montáže výtahů. Nabízíme výtahové díly. Zaměřujeme se na jídelní, osobní i nákladní výtahy s trakčními, bubnovými, hydraulickými a řetězovými jednotkami.

Jan Thorand

Oprava a servis vysokozdvižných vozíků Balkancar a Desta.

Karel Bureš

Provádíme opravy a stavby starších analogových i moderních obráběcích strojů s mechanickým pohonem.