Velkoobchod sportovních potřeb • Česká republika a okolí3. strana

Stanislav Ondráček

Naše prodejna fungovala ze začátku spíš jen jako opravna Jízdních kol. Byla založena roku 2002 v prostorech garáže, kde jsme fungovali 3 roky v odpoledních hodinách. V roce 2005 jsme postavili novou prodejnu s prodejní plochou cca 80 m2 a se zázemím pro …

Mgr. Diana Ledvinová – NEXTIK

Prodej dětského a kojeneckého zboží, hraček a oblečení, autosedaček a příslušenství, dětských pokojíčků, dětských potřeb, hama korálků, jídelních židliček, her a hracích setů, kočárků, kreativních hraček, hraček na zahradu, potřeb pro tvoření, přebalování, …

Sport 2020, s.r.o.

Možnost nákupu v internetovém obchodě. Výroba florbalových hokejek a míčků pro začátečníky, rekreační a hobby sport. Velkoobchodní i maloobchodní prodej.

Alpis, s.r.o.

Prodej sportovního oblečení a příslušenství.

HUDYsport

Nabízíme kvalitní outdoor oblečení, obuv, batohy, stany, spacáky a kompletní vybavení na turistiku, lezení či do hor renomovaných výrobců Millet, Mammut, La Sportiva, Deuter, Jack Wolfskin a další.

Aleš Adamec

Velkoobchod cyklo - díly a doplňky. Servis jízdních kol a sportovních potřeb.

BANNER s. r. o.

Největší specializovaný výrobce oděvů do přírody v ČR. Již od roku 1992 je našim cílem vytváření unikátních, praktických a kvalitních oděvů do přírody pro myslivce, lesníky, rybáře, turisty a milovníky přírody. Dalším širokým výrobním sortimentem je výroba …

Excel Sport, s.r.o. - FITNESS VYBAVENÍ

Prodej a servis fitness vybavení gym80 & Precor USA, dovoz nových a použitých kardio a posilovací trenažéry předních výrobců pro komerční a klubové použití za výhodné cemy.

AtomiSport, s.r.o.

Výhradní zastoupení značky Precor USA pro ČR. Prodáváme trenažéry pro cardio trénink, běhátka, steppery nebo rotopedy. Služby při zařizování fitness center.

AZ VELO, s.r.o.

Velkoobchod náhradních dílů, příslušenství a doplňků pro cyklistiku. Prodáváme autonosiče a nosiče, balanční kolečka a tažné tyče, blatníky či brašny.

DEEP SPIRIT, s.r.o.

Prodej potápěčského vybavení. Distribuce výrobků společností WaterProof, MSR Electronics a Apeks. Pořádání potápěčských kurzů.

Freak

Internetový prodej sportovního vybavení. Kamenný obchod. Boty, hodinky, mikiny, batohy, bundy a doplňky. Fingerboard, skateboarding a snowboarding.

Jan Pražák

Jízdní kola, moto-kolo, beach cruiser, vozíky na kolo, helmy a mnoho dalšího. Velkoobchod i e-shop.

Varnsdorf
František Macháček - Víkend

Naše firma se zabývá prodejem obuvi, campingových potřeb sportovních potřeb rybářských potřeb víkendového zboží. Vydáváme také krajské, místní i hostovací POVOLENKY k rybolovu.

Václav Hora

Dovoz a prodej slunečních a lyžařských brýlí, helem pro děti a dospělé či brýlových obrub.

POC

Prodáváme výrobky švédské firmy POC. Výrobky pomáhají chránit život a snížit následky při sportech, kde dochází k pádům. Nabízíme helmy, rukavice, páteřové a bederní chrániče, chrániče kolen a loktů a brýle. Výrobky splňují bezpečností standardy.

LEVELTRONIC, s.r.o.

Prodáváme výrobky švédské firmy POC. Výrobky pomáhají chránit život a snížit následky při sportech, kde dochází k pádům. Nabízíme helmy, páteřové a bederní chrániče, chrániče kolen, chrániček loktů a brýle. Výrobky splňují bezpečností standardy.

BOHEMIA SPORT LION

Tradiční český výrobce nabízí hokejové hole, hokejky značky Lion. Dále dřevěné moderní sáně, sáňky pro děti, reklamní lehátka s barevnými potisky v různých variacích, rybářské stoličky. Prodáváme dřevěné brikety. Služby: Výdejní místo.

HEJDUK SPORT

Nabízíme velkoobchodní prodej zboží značky Powerslide a jejich licencí (Barbie, Hot Wheels, Polly Pocket, Monster High, Batman), The Conference (USD, XSJADO, KIZER, UNDERCOVER, SIFIKA) a také prodáváme hokejové potřeby. Rovněž jsme výhradní dovozci značky …

Destiny Distribution, s.r.o.

Jsme výhradním distributorem značek Supra, Bench, Fallen, Blend a dalších pro Českou a Slovenskou republiku. Provozujeme e-shop a kamenné obchody.

HUDYsport

BIKE BROTHERS IMPORT, spol. s r.o.

Jsme dovozce a distributor vybavení pro cyklistiku. Výhradní zástupce značek BIKERIBBON, CYCLOC a TUbí pro Českou republiku a Slovensko.

OTEVŘENO (nonstop)

Jaroslav Trpišovský

Dovoz rámu Lite Ville, obuvi Five Ten, Kali Protectives a Gravity Dropper.

HUDYsport

Nabízíme kvalitní outdoor oblečení, obuv, batohy, stany, spacáky a kompletní vybavení na turistiku, lezení či do hor renomovaných výrobců Millet, Mammut, La Sportiva, Deuter a další.

Ing. Petr Novotný

Velkoobchodní prodej a dovoz sportovních potřeb pro zábavu na ulici. Nabídka waveboard či freeline skates. Zajištění záručního i pozáručního servisu.

CYKLOŠVEC s.r.o.

Maloobchod a velkoobchod s jízdními koly, cyklistickým zbožím a doplňky. Dovozce a distributor řady světových značek do ČR. Provozujeme internetový obchod a prodejny, velkoobchod, maloobchod značek – Galaxy, Stevens, Totem, Kenda, Catlike, Fox Racing Shox, …

Boneshaker mountainboards

Nabízíme potřeby pro nový adrenalinový sport - mountainboarding, landkiting, snowkiting, powerkiting, landboarding, mountainboard, all-terrain board, snowkiting kurzy, landkiting kurzy, česká mountainboardová asociace, ATBACZ.

Poháry.com

Velkoobchod a maloobchod se sportovními cenami. Vyrábíme a prodáváme poháry, sportovní poháry, medaile, kokardy, plakety, diplomy, sošky, trofeje atd. Provádíme laserové gravírování do různých materiálů (dřevo, překližka, plast, bronz, hliník, guma, sklo …

Micro koloběžky

Koloběžky Micro jsou švýcarské skládací koloběžky, které se vyznačují svojí kvalitou, zpracováním a funkčností. Koloběžky jsou navrhovány a vyvíjeny ve Švýcarsku a v Německu pod dohledem odborníků. Velkoobchodní a maloobchodní prodej koloběžek.

Jihlava

BLAŽEK - SPORTVEL, s.r.o.

Velkoobchodní prodej sportovních potřeb. Kompletní dodávky pro tenis, vodní sporty a potápění.

FERRAX SPORT s.r.o.

Zabýváme se výrobou a maloobchodním i velkoobchodním prodejem dresů a sportovního vybavení pro hokej, florbal, fotbal, basketbal, házenou, motokros, volejbal i hasičský sport. Veškeré vybavení můžete zakoupit i na našem internetovém obchodě.

Japey, s.r.o.

Velkoobchod se sportovním zbožím. Jsme dovozci a distributoři kvalitní české značky HATCHEY. Nabízíme helmy, brýle, chrániče páteře a loktů, vesty, chrániče kostrče a stehen, chrániče kolen a termo prádla. Vše na snowboard, lyže, kolo a in-line.

CYKLOMAX, spol.s.r.o.

Patříme mezi největší velkoobchody s velomateriálem v České republice. K dnešnímu dni spolupracujeme s více jak dvěma sty maloobchodními partnery.

Hana Baxantová s.r.o.

Velkoobchodní prodej oblečení a doplňků.

TRITON SPORT s.r.o.

Nabízíme termosáčky značky WarmUp, obaly či voděodolné kufry a baterky. Prodáváme ledvinové pásy, termovložky do bot, bandáže a obaly.

FOMEI GOLF

Provozuje Golfové centrum FOMEI, kde naleznete Indoor s golfovými a multifunkčními simulátory a venkovní hřiště Adventure golf. Nabízíme celou škálu holí a dalšího příslušenství pro začínající i pokročilé golfisty a jejich trenéry, golfové kluby a centra …

CE-BOW, s.r.o.

Velkoobchodní prodej golfových doplňků, stojanů na míčky a drivingových pyramid.