Výroba kožené galanterie

Ing. Jindřich Zobl – Westernové výrobky a show

Vyrábíme produkty z kůže westernového charakteru. Specializace na pletení bičů a výrobu revolverových holsterů. V nabídce jsou však i kalhotové opasky, jezdecké bičíky, sedlové brašny, vrhací nože a tomahawky, lukostřelecké potřeby, klasické dřevěné luky a …

OTEVŘENO (nonstop)

Juraj Blaško - DUGO, kožená galantéria

Výroba, maloobchodný i veľkoobchodný predaj kože, kožušín a koženej galantérie. Naša firma poskytuje šitie na mieru, např. dámské a pánske kožené odevy a doplnky z pravej kože (saká, paleta, plášte, bundy, nohavice, sukne, vesty) ďalej poskytujeme predaj …

JK JUNIOR, s.r.o.

Výroba kovové i kožené galanterie a bižuterie, odstředivé lití (cín, zinek) a lisování kovů. Navrhneme Vám originální design, kožené opasky vyrábíme z nejkvalitnějších dovozových i českých usní (hladké i zdobené originální ražbou), kovové produkty zajistíme v …

ZplusZ – Výroba zbraní a zbrojí

Více než deset let vyrábíme historické, plně funkčních repliky zbraní a zbrojí. Výroba – meče, kordy, rapíry, tesáky, nože, dýky, sekery, dřevcové a úderné zbraně, kuše, plátové zbroje, přilby, štíty, rukavice, brnění. Jsme schopni zajistit také restaurování …

Kožešnictví – Irena Rajsiglová

Opravy a úpravy veškerých kůží a kožešin. Šití slováckých kožíšků na kroje. Prodáváme kožešiny a kožešinové oblečení.

ZAVŘENO (Otevírá v Po 09:00)

Kožené výrobky Slavík

Ruční výroba koženého zboží pro myslivost, kynologii, volný čas a zakázková výroba – pouzdra na nože, bola myslivecká i western, vodítka na psy, obojky, opasky, přezky k opaskům. Pracujeme výhradně s hovězí usní tuzemské výroby, která se vyznačuje vysokou …

BRAŠNÁŘSTVÍ NOVÁ

Opravujeme koženou galanterii, výrobky z textilií i koženky jako například kabelky, aktovky, peněženky, opasky. Zvládáme opravy školních a sportovních batohů i tzv. krosen, opravujeme také cestovní kabele. Jsme také vybaveni k opravě některých defektů …

Kvalitní kožené výrobky – Jan Kubát

Jsme malá rodinná firma založená v roce 1988. Zpočátku jsme se zabývali činěním a prodejem kožešin, od roku 1992 jsme začali vyrábět kožené batohy. V následujících letech jsme rozšířili produkci o dámské kabelky a pánské aktovky. Nabízíme kožené kabelky, …

Atelier Hemrlík

V naší rodinné horské dílně pro vás na zakázku navrhujeme a šijeme již přes 20 let. Na této dlouhé cestě jsme se potkali už s mnoha zákazníky. Rádi se k nám vracejí, chtějí mít něco osobního, vyrobeného přímo od nás. To nás moc těší a dává to naší …

Marie Mikulíková

Prodej, opravy, šití a úpravy kožešin, kůže a veluru. Taktéž provádíme opravy a úpravy výrobků z kožešin, které vyšly z módních trendů a představ zákazníků. Firma zpracovává veškeré druhy přírodních kožešin a různé kombinace s kůží. Ruční čištění kožešin. …

UNIGAL s.r.o.

Výroba a prodej cestovní, sportovní a kožené galanterie. Zakázkové šití sportovních tašek, batohů, tašek na čtyřkolky, cestovních tašek, cyklo tašek, rybářských tašek, reklamních předmětů či pouzder na hudební nástroje.

Mum-Ray

Naše firma se specializuje na výrobu a prodej dámských i pánských tašek a kabelek. Ručně šité originály z pražské dílny Lucie Michalcové jsou pro všechny, kteří mají své věci rádi, zajímá je kde a jak vznikly a chtějí, aby s nimi byly dlouho. Dávají si za …

Brašnářství Beda – Miroslav Mayer

Zakázková ruční výroba – kožené opasky, kožená pouzdra na mobilní telefony, batohy, dámské kabelky, čepice, klobouky, obojky pro psy, klíčenky apod. Zahrnuje opravy brašnářského sortimentu a zdobení kůže. V nabídce také historické zboží a kožené oblečení a …

Ruční výroba kabelek Béliere – Zuzana Beránková

Pod značkou Béliere navrhuji a vyrábím dámské kožené kabelky, peněženky, pásky a menší doplňky. V nabídce máme 15 barev variant kůží od klasické černé či koňakové, přes výrazně barevné, po metalickou stříbrnou a zlatou. Provozujeme výrobní ateliér a e-shop. …

ZAVŘENO (Otevírá v So 00:00)

DUP - družstvo Pelhřimov

Výrobní závod v Pelhřimově je vybaven zařízením pro výrobu manikúrovacích souprav, které jsou plněny různými druhy kovových manikúrovacích náplní. Jsme připraveni vyrobit a dodávat velký sortiment rozličných výrobků kožené galanterie, například penály, …

FREJA manufaktura, s.r.o.

Tradiční český výrobce kožené galanterie. Vlastníme vývojovou dílnu se zkušenými modeláři. Vzorujeme i na požadavek zákazníka. Vyrábíme pilotní a atašé kufry, aktovky, spisovky, kabely, kabelky, batohy, peněženky, přívěšky, etue či drobné předměty. On-line …

TEXson, s.r.o.

Výroba, prodej, opravy a potisk plachet z technických textilií a PVC. Dodáme technické plachty, skladové stany včetně konstrukcí, autoplachty včetně celoplošných potisků, bazénové vložky a kryty, přístřešky na karavany, opláštění pergol a zastřešení …

Tina Trade, s.r.o.

V našom e-shope Vám ponúkame širokú škálu ručne robených šperkov, darčekových predmetov, dekorácií ale aj vecičiek využiteľných v praktickom živote. Ručne robené darčeky a dekorácie vytvoríme aj podľa fotografie vašich blízkych a domácich miláčikov. Reklamné …

Macoli 13 s.r.o. – Obalynaknihy.cz

Ruční výroba a prodej obalů na knihy z pravé kůže, obaly na mobily, na notebooky, tablety. Dále nabízíme diáře, klíčenky, obaly na láhve, jídelní a nápojové lístky, záložky, pokladničky. Na přání provádíme horkou ražbu s motivy horoskopů nebo monogramy. Obaly …

Roman Tlustý

Specializujeme se na prodej vlastnoručně vyrobených kožených opasků, řemenů, brašen či peněženek. Výroba opasků na míru. Šití brašen různého charakteru. Servis moto oblečení. Peněženky s řetízkem modely rock a klasik. A v současnosti šiji textilní chrániče …

Martin Dušátko – Chladné zbraně

Zakázková ruční kovářská výroba chladných zbraní a zbrojí. Výrobky z kůže jako pochvy k mečům, nožům a kožené sandály. Restaurování originálních zbraní a zbroje. Dále výroba specialního nářadí, interiérových doplňků, mříží, plotů a zábradlí.

Ateliér Kateřiny Záhorové

Originální tvorba dámské a pánské zakázky, navržené a šité na míru. Specializace na tvorbu společenských oděvů a malosériovou výrobu pro firmy. Návrh a tvorba historických, divadelních a reklamních kostýmů a maskotů, svatebních šatů i pro netradiční …

Sedlářství Jiří Fikar

Zabývám se ruční výrobou sedlářských výrobků, potřeb pro chovatele koní, kožené galanterie.

EGGO – Bc. Jakub Jarolím

Veškerá výroba kožených produktů EGGO probíhá v České republice. Používáme výhradně ty nejkvalitnější materiály z lokální produkce. Kůže jsou ručně barveny. V sortimentu naleznete aktovky, batohy, kabelky, tašky, peněženky, pásky a doplňky.

Brašnářství Tlustý a spol. s r.o.

Vyrábíme na zakázku výrobky z prvotřídní kůže, které nekoupíte v obchodě. Kvalitní peněženky, opasky, aktovky a cestovní tašky s doživotní zárukou. Všechny výrobky z naší dílny jsou dělány na zakázku, kus po kusu, ručně, za použití tradičních postupů, pomalu, …

MAKEY - originální výrobky z kůže

Originální ručně vyráběné doplňky s tradicí od roku 1991. Kožené peněženky, diáře, vizitkáře, fotoalba, ale také placatky a karafy na alkohol či ze dřeva vyřezávané minibary a dárkové kazety. Služby pro firmy: rychlé vyřízení i větších zakázek, úpravy na …

VELKO, spol. s r.o.

Jsme česká firma s osmnáctiletou tradicí na trhu, nabízíme výrobky z kůže, koženky (okrajově i textilu) pro účely marketingu i čistě pracovního charakteru (peněženky, aktovky, manikury Solingen, opasky, spisovky, foldry, dokladovky, kufříky ataché i pilotní, …

Vladimír Strnad

Ruční výroba a prodej šperků, sponek a kabelek z kůže.

Václav Cihelka

Nabízíme zakázkové zdobené kožené zboží a doplňky westernového a bojového charakteru, westernové holstery, pouzdra a pásy.

La Praga

La Praga byla založena v Praze, srdci Evropy. Specializujeme se na ruční výrobu produktů z kůže, v současné chvíli výhradně opasků. Často se snažíme dělat věci jinak, než je zvykem, experimentujeme, zkoušíme, učíme se a hlavně se snažíme do naší práce vnést …

Karel Žežulka

Zabývám se výrobou kožené galanterie a reklamních předmětů z kůže.

Jaroslav Jandl

Zabývám se výrobou koženého zboží – kožené galanterie.

Pavel Matějka

Výroba kožených vycházkových a speciálních pracovních rukavic. Prodej výseků z kůže.

František Veselý HVD - ruk

Firma se specializuje výhradně na výrobu kožených vycházkových rukavic.

JUNEK – výroba rukavic

Vyrábíme kožené a textilní rukavice, dámské, pánské, dětské. V naší kolekci je více než 150 modelů ve všech barvách a různých kombinacích.Rukavice je možno vyrobit i na zakázku.

Eva Chadimová

Ruční výroba kožených pásků a opasků, ohlávek, potřeb pro psy – obojky, vodítka. Opravy jezdeckých potřeb.

Zdeněk Stejskal

Zabývám se výrobou kožených motobrašen, opasků, obrazů a popruhů k hudebním nástrojům.

Hippiestyle

Jsme malá rodinná firma a naplno se zakázkové výrobě kožených sandálů a doplňků věnujeme od roku 2010. K výrobě používáme pouze kvalitní materiály. Sandály vyrábíme z prvotřídní hovězí kůže, ručně barvíme a finální výrobek ošetřujeme včelím voskem. Našim …

Pavel Hladík - Stagard

Zabýváme se výrobou kožených doplňků k historickým oděvům, zbrojím a zbraním.

Petra Volčíková

Zabývám se výrobou a prodejem kožené galanterie, brašnářského a sedlářského zboží.

Ing. Antonín Chmelař

Výroba kožené galanterie včetně cestovního zboží.

Liwa CZ, s.r.o.

Vyrábíme a prodáváme kufry a koženou galanterii.

Eva Vélová - kožešnictví

Vyrábíme a prodáváme výrobky z kůže i kožešin. Nabízíme kožené bundy, opasky, peněženky, vesty, čepice, límce, dětské nánožníky a capáčky, rukavice, kožichy. Opravujeme a upravujeme oděvy.

Owego

Vyrábíme luxusní dámské i pánské kožené manažerské kabely a tašky na zakázku.

Manufaktura 75

Ruční výroba luxusních kožených doplňků. Peněženky, pouzdra, dokladovky, aktovky, tašky a mnoho dalšího. Opravy a renovace kožených doplňků. Naše výrobky jsou výhradně z prémiových materiálů, vše ručně ušito.

SOXISIX

Manufaktura na ruční výrobu kožených pásků a doplňků.

Petr Měkuta

Výroba kožené galanterie, vysekávacích nožů a nástrojů.

Ivan Dětka - BRAŠNÁŘSKÉ VÝROBKY

Nabídka produktů ručně vyráběných a šitých tradičním způsobem z pravé kůže. Vyrábíme na zakázku opasky, obojky, obaly a pouzdra.