Restaurace, stravování • Praha 6 (Hlavní město Praha) a okolí

Agentura Allice s.r.o.

Eventová agentura Již od roku 2000 organizujeme na klíč konference, mezinárodní kongresy, firemní akce, lékařská sympózia či firemní oslavy a galavečery. Den otevřených dveří spojený s náborem nových zaměstnanců. Výjezdní zasedání pro vedení společnosti. …

Martin Lev – Šelma v kuchyni

Martin Lev – Šelma v kuchyni zajišťuje: Provozuji školu vaření s nabídkou kurzů světové a české kuchyně. Zajišťuji vaření s dětmi, steakové degustace, narozeninové párty, zdravé vaření s použitím BIO surovin, firemní zážitkové akce, sommelierské …

Grill Catering

Specializujeme se na venkovní grilování a barbecue. Odebíráme pouze maso a selata z prověřených českých chovů. Naší specialitou je grilované sele a vepřová šunka dle vlastní receptury. Receptura vychází z tradičních postupů, kdy se maso v průběhu grilování …

Restaurace Evropa

Restaurace s celkovou kapacitou 90 míst nabízí českou i mezinárodní kuchyni. Možnost pořádání oslav v salonku s kapacitou 40 míst. Wi-Fi připojení k internetu.

SQUASHCENTRUM STRAHOV - BAZÉN, SAUNA, MASÁŽE, SOLÁRIUM, SPORTBAR

Jsme squashcentrum s dlouhou tradicí a nejúspěšnějším centrem na poli závodního sportu. Jsme squashcentrum zaměřené na sport - rekreační, výkonnostní a závodní. Nabízíme: Squash, bazén, fitness, H.E.A.T. PROGRAM® , solárium, závodní squash, masáže, whirpool, …

Restaurant Cesta časem

Zveme Vás do restaurantu Cesta Časem. Nedílnou součástí restaurace je rozlehlá letní zahrádka s košatými kaštany a 80 příjemnými místy k posezení, vhodná též k pořádání slavnostních hostin, rautů, svateb, firemních večírků a rodinných oslav, kde nabízíme …

Hotel a restaurace HORMEDA***

Rodinný hotel s panoramatickým výtahem a vlastní restaurací nabízí jednolůžkové až třílůžkové pokoje v zámeckém stylu o rozměrech 30 m², vybavené sprchou, toaletou, satelitní TV, ledničkou, varnou konvicí, telefonem a Wi-Fi přístupem na internet. Pokoje jsou …

Komplex Escobaras

Náš komplex se skládá ze 3 podniků. Restaurace Bořislavka – speciality české kuchyně, polední menu, kvalitní africká vína značky Phant, káva Bristot podávaná s domácími zákusky. Pizza restaurace Escobaras – speciality italské a mexické kuchyně, polední …

FRESH CANTINA CORDEUS

Stravování ve zdravém stylu, domácí polední MENU, čerstvé saláty, ovocné koktejly, káva a jiné dobroty. Vedle tradičních jídel české kuchyně zařazujeme zcela nové receptury, inspirované mj. jídelníčkem unikátního výživového programu metabolic balance, denně …

Hotel Galaxie

Hotel je po celkové luxusní rekonstrukci s kapacitou 150 lůžek. Pokoje jsou vybaveny LCD televizorem se satelitním programem, připojením na internet, přímou telefonní volbou, trezorem. Antialergické lůžkoviny. Manželská nebo oddělená lůžka, možnost přistýlky …

Dolce Villa

Hotelová restaurace s barem a krbem. Nabízíme teplou i studenou kuchyni, alkoholické a nealkoholické nápoje. Prostory jsou využitelné pro pořádání obchodních jednání, rodinných obědů, svateb, firemních oslav, rautů, promocí. WiFi internet.

LUNA zmrzlina ČR spol. s r.o.

Prodej surovin a pronájem strojů na výrobu točené zmrzliny.

Pizza Express

V naší nabídce najdete 38 originálních italských pizz. Všechny pizzy jsou vyráběny od základu dle tradičních italských receptur. Nabízíme pizzu o průměru 32 cm a extra velkou pizzu o průměru 45 cm. Dále nabízíme široký sortiment nápojů z produkce firmy Pepsi …

Restaurace Kulaťák

Nabídka jídel a specialit domácí i zahraniční kuchyně a alkoholických i nealkoholických nápojů.

Cafe Pointa

Jsme stylová nekuřácká rodinná kavárna s teráskou, wifi a dětským koutkem. Naší specialitou je voňavá káva, domácí limonády, dezerty a jídlo.

500 restaurant - pětistovka

Nabízíme obědové menu a obědové speciality. Velký výběr masitých pokrmů. K restauraci patří velká zahrádka a dětské minihřiště.

Private Jet catering

Nabízíme přípravu jídel určených k servírování v soukromých letadlech.

POTRVÁ, s.r.o.

Provoz kavárny. Nabídka zákusků a studených i teplých nápojů.

Dejvická Sokolovna

Vaše už více jak 100 let oblíbená pivnice, hospoda a restaurace v Dejvicích!

Restaurace Na Rozhraní

Nabídka české, mezinárodní a vegetariánské kuchyně,čerstvých ryb. Možnost pořádání oslav, večírků a svateb..

Automat Matuška

Jsme výčep, kde se čepuje pivo Matuška, kuchyň se smokrem, kde se děla dejvické BBQ, občas hraje DJ a vaří se na pokusném nanopivovaru tvoje malé várky piva.

Malý ráj

Nabídka balkánských grilovaných specialit a pizzy.

Pakwaan, s.r.o.

Provozujeme indickou restauraci.

BURRITO LOCO

Provoz rychlého občerstvení s nabídkou pokrmů připravených podle tradičních mexických receptur. Vyberte si z nabídky nebo si nakombinujte jídlo dle vlastní chuti. Všechny naše mexické pokrmy a nápoje lze objednat přes našeho partnera Dáme Jídlo. Pořádáte …

Liči Fastfood

Nabídka čínských jídel s nabídkou poledního menu v pracovních dnech.

Hung Nguyen Viet

Provoz čínské restaurace.

Hostinec U Viléma

Provozujeme hostinec. Nabízíme točené piva Svijany, steaky, teplou i studenou kuchyni. K dispozici je letní zahrádka.

Kavárium

Provoz rodinné kavárny s nabídkou káv, polévek, čerstvých i rozpékaných baget, salátů a domácích zákusků, koláčů či dortů.

Yam yam

Provozujeme thajskou restauraci. Nabízíme teplá jídla, polévky, saláty a dezerty. V letních měsících je k dispozici zahrádka.

Frédéric Pierre Michel Pievac

Prodej palačinek z pohankové mouky.

Restaurant Kavalír Tokyo

Restaurace se zahrádkou nabízející speciality japonské a korejské kuchyně.

Charlie’s STEAK restaurant

Velmi příjemná restaurace s výbornou českou a steakovou kuchyni a vice než 60 míst k sezení. Nekuřácké a kuřácké prostředí. Zabezpečíme jakoukoliv akci (večírky, rauty, svatba, atd.).

Restaurace Bruska

Provoz restaurace s pivnicí s možností využití salónku pro rodinné a firemní akce. Nabídka velkoplošné projekce a živé hudební produkce.

Salsa Café

Provozujeme nekuřáckou kavárnu s nabídkou kávy, čaje, točeného piva, vína, dezertů, toustů a zeleninových salátů. Možnost výuky salsy, bachaty.

Hudební kavárna Bebop

Provoz kavárny s nabídkou zákusků, zmrzliny, zapékaných baget, míchaných nápojů. Pořádání večerů s živou hudbou.

Café Záhorský

Kavárna křížená s bistrem, nabízející jednoduchá jídla neokázalým stylem. Skvělé snídaně, lehké obědy a lahodné večeře v menu, které se mění každý den. Pekařství, kde koupíte francouzský i český sortiment. Služby: Wi-Fi, Platba kartou, Dětský koutek, Zahrádka.

Una Bella Canzone

Provoz italsko-chorvatské restaurace s kapacitou 35 míst a možností využití zahrádky s 25 místy. Možnost rozvozu jídel.

Fiesta

Nabídka mexické kuchyně, poledního menu, snídaní a posezení na zahrádce.

Kafemat

Provozujeme kavárnu s nabídkou kávy a drobného občerstvení. K dispozici je bezbarierový přístup či venkovní posezení. Služby: Zahrádka.

Restaurace Dejvické nádraží

Nabídka alkoholických i nealkoholických nápojů a různých druhů jídel.

Miroslav Forman

Zajišťujeme občerstvení pro akce, půjčujeme výčepní zařízení, pivní sety, grily, stany a elektrospotřebiče.

Skylark, s.r.o. - Haveli

Nabídka od zdravých vesnických jídel po bohaté pochoutky šlechticů. Od jídel dávných a pracných po praktické a moderní.