Kavárny • Praha 4 (Hlavní město Praha)

Hotel Chateau St. Havel **** wellness hotel

Kompletně rekonstruovaný novogotický zámek na vlastních rozsáhlých pozemcích, uprostřed stylového anglického parku s několika idylickými rybníky, nabízí nadstandardní ubytování v klidném prostředí a s vynikající dopravní dostupností do historického i …

ZAVŘENO (Otevírá v Čt 07:00)

Café Praha

Nabízíme kávu a čaj včetně zákusků.

ZAVŘENO (Otevírá v Ne 09:00)

Ňáký Kafé

Provozujeme kavárnu se zajištěním kulturního programu. Služby: Zahrádka.

Café v zahradě

Provozujeme příjmenou kavárnu, nabízíme kávu, čaj, zákusky, dorty, snídaně, nealkoholické nápoje a víno. Posezení v zahradě, Wifi k dispozici. Služby: Wi-Fi, Platba kartou, Se psem, Bezbariérové, Salonek, Zahrádka.

Ta Kavárna

Nabídka dortů, zmrzlinových pohárů, mléčných koktejlů a pečiva.

Café No.77

Provozujeme kavárnu. Nabízíme velký výběr italských vín a značkových specialit. Pořádáme degustační večery. Služby: Wi-Fi.

Palatino Guru Café

Každé ráno u nás voní čerstvě upečené snídaňové pečivo a právě namletá káva. Snídaně připravujeme v podobě chia pudingů, jogurtů s müsli a ovocem, máslových croissantů, domácích bábovek a koláčů. Nabídku sladkého pečiva stále obměňuje, ale naše stálice tu pro …

VENCOVER, s.r.o. - Caffe mio

Provozujeme kavárnu s nabídkou kávy značky Tonino Lamborghini. Podáváme dezerty, sendviče, saláty a těstoviny.

Café Arkadia s.r.o.

Provozujeme kavárnu s kapacitou 50 míst. K dispozici je zahrádka s kapacitou také 50 míst. Ke kávě nabízíme panini, sendviče a pizzu.

ZAVŘENO (Otevírá v Ne 09:00)

Corinthia Panorama, s.r.o.

Kavárna nabízí široký výběr káv, čajů a jiných alkoholických i nealkoholických nápojů. Zahrnuje také studené a teplé předkrmy, polévky, saláty, sendviče, hlavní jídla, sezónní speciality či dezerty. Wi-Fi připojení.

ZAVŘENO (Otevírá v Čt 08:00)

Café v podpalubí

Nekuřácká kavárna (až 30 míst). Káva čerstvě mletá až před presováním v pákovém kávovaru. Točené pivo Lipan z rodinného minipivovaru Dražíč (JČ), točená Kofola, pardubický perník, free wi-fi, kohoutková voda zdarma. Výběr zákusků, chlebíčků a baget.

OFFICE Cafe, s.r.o.

Provozujeme kavárnu. Nabízíme kávu Nespresso a další nápoje a občerstvení. Možnost pořádání firemních snídaní a jiných akcí.

ČLOVÍČKOV

Zábavní centrum pro děti a jejich rodiče s kavárnou. Prostory vhodné pro narozeninové párty či jiné oslavy. Dětské hřiště (290 m²), autodráha, kuchyňka, trampolína, skluzavky a houpačky. K dispozici kočárky, panenky, autíčka, stavebnice, skládačky apod. Slané …

Hotel ILF***

Hotel ILF disponuje lůžkovou kapacitou pro 320 hostů (200 pokojů) s možností ubytování v jedno, dvou a třílůžkových pokojích a v suitech. Všechny pokoje mají vlastní sociální zařízení, SAT TV a WIFI připojení. Součástí hotelu je i restaurace s pestrou …

SUN SOLAR Budějovická

Provozujeme profesionální solární studio. K dispozici je také kavárna s příjemnou obsluhou.

Café Pink Bear

Provozujeme kavárnu pro všechny, kteří jsou spjatí s dětským světem. K dispozici jsou 3 dětské koutky, styling pokojíček a další spousta hraček. Zajišťujeme narozeninové párty, hlídání dětí, zábavní programy, kurzy pro usnadnění vstupu na trh práce po …

JPServis, a.s.

Provozovatel obchodních sítí ve veřejné dopravě, zdravotnických a kancelářských centrech. Naše koncepty jsou PONT to go, Minit, Bio point, Momento cafe a Bistro point.

Café Start

Kavárna a místo pro setkávání a kulturu, sociální podnik. K dispozici je terasa, Wi-Fi a dětský koutek.

Café Level & Club

Nabízíme kávu včetně alkoholických i nealkoholických nápojů, salátů, zmrzliny a zákusků. K dispozici je také Wi-Fi připojení.

Dětská herna Slunečnice

Jsme malá, ale velmi útulná dětská herna s příjemným posezením pro rodiče a doprovod. Máme zde prolézací zónu, kde najdete mnoho zábavných prvků, které děti milují. Od klouzaček po jezdící hrazdu, trampolínu atd.

Starbucks Coffee

Provoz řetězce kaváren. Kavárny Starbucks nabízí všem zákazníkům jedinečný požitek s každým šálkem kávy. Již od svého založení Starbucks pečlivě vybírá, praží a ve svých kavárnách nabízí ta nejkvalitnější kávová zrna arabica rozdělená do tří kategorií dle …

Římskokatolická farnost u kostela sv.Františka z Assisi Praha-Chodov

Komunitní centrum je místem, kde každý, kdo sdílí křesťanské hodnoty, má možnost je v praxi smysluplně realizovat a proměňovat anonymitu velkoměsta v osobnější rozměr. Takto se může každý starat nejen o sebe, ale přispívat k plnohodnotnému životu a k …

Náš bar

Provozujeme nekuřáckou kavárnu s dětským koutkem a Wi-Fi připojením. Hostům servírujeme kávu, kterou si sami pražíme, dále snídaňové menu drobné občerstvení a mnoho dalšího. Náš podnik svým přátelským prostředím doplňuje služby naší přilehlé zasedací …

Café Level & Bar

SANIGELATO, s.r.o.

Italská kavárna, zmrzlinárna v OC Arkády Pankrác.