Cestování, pohostinství - prodej a služby • Praha (Hlavní město Praha) a okolí55. strana

Meta tour, s.r.o.

Cestovní agentura se zabývá pořádáním pobytových a poznávacích zájezdů do exotických zemí.

Hotel Arbes - Mepro

Nabídka ubytování v hotelu s kapacitou 27 pokojů. K dispozici jsou 1, 2 a 3 lůžkové pokoje vybavené vlastním sociálním zařízením, minibarem a TV.

CrossCafe Beroun s.r.o.

Kavárna nabízí kávu, horké a ledové nápoje, svačinky do kapsy, dorty a koláče, sendviče a saláty, vydatné polévky. K dispozici je Wi-Fi. Je možné 2 dny předem objednat si občerstvení na poradu či meeting.

PhDr. Václav Šámal

Nabídka pizzy, těstovin a salátů, alko i nealko nápojů.

La Boucherie Moderne/ Bistrot M

Provoz obchodu kde najdete maso, víno, sýry, lahůdky a delikatesy. Provoz bistra s novým jídelníčkem každý den.

Petr Strnad

Nabídka cateringových a gastronomických služeb.

Natureza Vegetarian House

Provozujeme vegetariánskou kavárnu. Nabízíme vegetariánská, veganská a bezlepková jídla.

U Maltézských rytířů

Nabídka jídel české i mezinárodní kuchyně a teplých i studených nápojů.

Restaurace Olšanka

Nabízíme českou i mezinárodní kuchyni včetně alkoholických, nealkoholických a teplých nápojů.

Restaurace Na Závisti

Provozujeme restauraci s nabídkou české kuchyně. Pořádáme zvěřinové hody, zabíjačky a jiné společenské akce. Zajišťujeme také živou hudbu a umožňujeme sledování televizních přenosů na televizorech či na plátně. Služby: Platba kartou.

Bourbon Bar

Nabízíme koktejly, míchané nápoje, pivo Gambrinus a Pilsner Urquell.

ZOE, s.r.o.

Zajišťujeme ubytování na ubytovnách a v penzionech po celé Praze, ČR a na Slovensku. Ubytování je zajišťováno pomocí partnerských ubytoven a penzionů na základě individuální poptávky klientů. V nabídce máme přes 100 prověřených partnerských ubytoven a …

Hostel Újezd

Ubytování ve vícelůžkových pokojích. Internet zdarma, bar, sejf, místo na piknik na čerstvém vzduchu, hřiště. Snídaně, povlečení, skříňky a sprchy v ceně.

Carllino

Nabízíme pokrmy tradiční italské kuchyně.

Cukrárna Charlie – Martina Myslíková

Naše rodinná cukrárna nabízí prodej cukrářských výrobků, chlebíčků, kávy, řeckých specialit a zdravé výživy. Poskytujeme i služby pro svatby a ostatní oslavy. Naší specialitou je pravá česká čokoláda, vyráběna podle starých receptur z roku 1930.

ESSENCIA s.r.o.

Butiková cestovní kancelář pro klienty hledající unikátní dovolené a velmi individuální servis. Našim cílem je poskytnout klientům výjimečné zážitky.

HOUK restaurace - bar - herna

Nabídka teplých jídel, alkoholických i nealkoholických nápojů a tankového piva.

Vip Tour, s.r.o.

Zařídíme víza pro Rusko (RSFR), Ukrajinu, Kazachstán a Bělorusko. Rychlé jednání, pomoc s potřebnými doklady, cestovní a zdravotní pojištění na pobyt.

Televizní klub

Využijte nabídku mezinárodní i tradiční české kuchyně, rybích specialit, denních menu a nápojů.

Punto

Provozujeme hudební klub a bar. Nabízíme alkoholické a nealkoholické nápoje.

Ing. Alžběta Klímová

Poskytuji průvodcovské služby Prahou v německém jazyce.

Ing. Otakar Kus

Specializujeme se na skupinové zájezdy se zajištěním ubytování.

Kozlovna u Bohemky, s.r.o.

Provoz restaurace s nabídkou denního menu.

Vinárna Křižík

Provozování vinárny. Nabídka různých druhů vín.

Vinárna u Mikuláše Dačického

Staropražská restaurace a vinárna s českou i mezinárodní kuchyní a moravskými víny. Připravili jsme příjemné posezení v rekonstruovaném starobylém interiéru, kvalitní vína, pochoutky na grilu, čerstvé saláty i ryby. Polední menu, rauty.

NAPA bar and gallery

Provozujeme bar s galerií a letní zahrádkou. Pořádáme výstavy. Možnost pořádání soukromých i firemních akcí a koncertů ve sklepě.

Jaroslav Bach

Naše společnost se zabývá pořádáním kulturních a společenských akcí, jako jsou například konference, večírky, koncerty, pronájmem profesionální audio-vizuální techniky, agenturními činnostmi, a dalšími činnostmi souvisejícími s výše uvedenými.

Winnie bar

Nově otevřený vinný bar s převážné jazzovou či alternativní hudbou. Francouzská i moravská vína, belgická piva a další.

Ristorante & Pizzeria & Caffe Mercato

Provozujeme restauraci. Provádíme catering, cukrářskou výrobu a vyrábíme dorty i koláče. Organizujeme gastronomické a společenské akce i svatby.

Kozlovna I.p. 1874

Nabídka teplých i studených jídel tradiční kuchyně.

Kozlovan l.p. 1874

Provoz restaurace s nabídkou poledních menu a kapacitou 112 míst. Restaurace je rozdělena na kuřácký a nekuřácký prostor.

FELIDA, s.r.o.

Vyřizování víza do Ruska, Běloruska, Kazachstánu, Činy, Indie, Thajska, Vietnamu, včetně pozvání.

Malostranská beseda, a.s.

Jsme koncertní, hudební a divadelní klub v samém srdci Malé Strany. Nabízíme pronájem prostor Malostranské besedy s možností svatebního obřadu.

Pražský klub lyžařů

Pořádání kurzů pro instruktory a cvičitele lyžování. Nabídka sportovních táborů.

Pivnice U Tří zlatých trojek

Nabídka alkoholických i nealkoholických nápojů.

PARCO, spol. s r.o. - Hotel Kinsky Garden

Nabízíme ubytování s kapacitou 62 pokojů. Možnost pronájmu konferenčních prostorů.

House Of Wine, s.r.o.

Provozování vinného sklepa s nabídkou jihoafrického vína Phant.

Hodinový hotel ''60min"

Stylový a útulný apartmán 1+1 v centru Vršovic u MHD. Vybavený vším potřebným pro komfortní a nerušený pobyt – zařízená kuchyňka, povlečení, ručníky, WiFi na pokoji, TV, samostatné sociální zařízení. Diskrétně – žádné doklady či zbytečné otázky.

Mgr. Lenka Martinková

Nabízím průvodcovské služby. Zaručujeme vysokou kvalitu.Překlady a tlumočení NJ.

Vinohradský pivovar, s.r.o.

Provoz restaurace a pivovaru s vlastní výrobou piva. K dispozici je podzemní sál pro různé kulturní akce. Nabídka denních menu. Služby: Salonek.

Pražan

Naše restaurace je stylizovaná do 30.let, má bohatou historii datující se od Jubilejní zemské výstavy v Praze, roku 1891. Nabízíme velký výběr z našeho kvalitního menu, dobré orosené pivečko, a dále také pořádáme hudební večery s tancem. Zajišťujeme promoční …